Huvudsaken.

Och en annan bra grej! 

Kiddelidoo 2 ligger med huvudet nedåt (om hon som kanske är en han inte har vänt sig igen.) 

Det kändes som ett bekvämt besked eftersom väldigt många pålästa vårdpersonal sagt att det inte är några problem att föda i sätesbjudning. (Det var alltså inte alls helt självklart med snittilitt vid en sådan situation vilket jag typ dog av att höra.) 

Jag är väldigt opåläst och så men känner spontant att det hade varit jätteproblematiskt. Oavsett om moder jord skapat mig på ett sätt som tydligen gör att jag har gynnsamma förutsättningar för förlossning i säte samt att "KVINNOR GJORT DET I ALLA TIDER".  

Och det är ändå jag som ska göra det så påläst eller icke kan väl kvitta va? Dessutom finns det en massa påhitt kvinnor fått stå ut med att göra i alla tider och det är definitivt inte rätt för det. Såatteeeeee... Tack för huvud nedåt. 



Jag hade ingen bra bild till inlägget. Förutom denna (om den nu är bra). Tänker att hon är rädd om sitt huvud när hon åker bil och att det kan kopplas ihop till ett annat huvud, eller nåt? 

Gaga gaga ga gravido |
#1 - - Johanna:

Vill Kiddelidoo 1 ikläda sig en virkad mössa i år också? Hon får ju självklart välja färg och prova ut den (nu när inga trådar är riktigt så lösa) ;) Jag har en inkommande laddning petrolblått garn......

Svar: Det vill hon garanterat! Skulle tro att blått är favoriten men ska höra med henne vilken färg, för säkerhetens skull. 😉
hannahuserar.blogg.se

Upp