Förlossningen är inställd. Tydligen.

Ny strategi. Jag har gett upp. Bebisen kommer aldrig komma ut. På måndag har jag skola och min tanke var väl lite att vi skulle vara i en bebisbubbla då och jag fick ta igen det senare i december. Men ja. Det är bara att räkna med att åka dit, fortfarande sanslöst gravid. 

Men jag tänker i alla fall inte vara bitter längre. (Hahahahahahahahahhaa lycka till liksom.) Imorgon skriver jag klart lite grejer till skolan och kanske till och med börjar på ett delprov som inte ska vara inne förrän jättelänge till. För jag ska ju ändå inte föda barn. Någonsin. 


Gårdagens försök. Hade en stark känsla av att det skulle vara färsk ananas och fick det bekräftat senare. Nå väl. Detta var godare. 
Gaga gaga ga gravido |
#1 - - Jenny:

Förstår precis. Lilla Sigrid väntade 10 dagar efter bf på att komma ut. Jocke frågade varje dag om jag skulle föda. Ville slänga ut han från balkongen😛

Upp